26 Aralık 2008 Cuma

Klişeler Kitabı..

Levent Tülek’in son kitabı “Klişeler Kitabı”nı bir çırpıda okudum. Sel Yayıncılık’tan çıkan kitapta hayatımızın her alanında karşımıza çıkan klişelere nokta atışı örnekler veriliyor.
Sosyal yaşamımızdan şık bir derleme..

Aşk klişeleri:
Pembe panjurlu evimiz olacak
Not: Toplu konutlara talim.

Cinsel klişeler:
Üstüme rahat bişey alıp geliyorum
Not: Sürecin sonu belli.

Eğitim klişeleri:
Elektrikler kesikti çalışamadım hocam
Not: Şimdilerde internet kabloları koptu hocam denir muhtemelen.

Futbol klişeleri:
Artık önümüzdeki maçlara bakacağız
Not: Aklıma nedense Beşiktaş geliyor :(

İş dünyası & esnaf klişeleri:
Siz numaranızı bırakın biz sizi ararız.
Not: %5’i geri arıyor mu acaba..Çok kızıyorum bu klişeye, kimsede güven bırakmıyor.

Magazin & medya klişeleri:
Beni sizler var ettiniz.
Not: Gizliden gizliye kişisel bir övünç var.

Evlilik aşkı öldürüyor.
Not: Hayır, hayır, hayır :)

Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum.
Not: Ben de diğer blog sahiplerine başarılar diliyorum :P

Sanat & siyaset klişeleri:
Enkaz devraldık.
Not: Muhtemelen enkaz devredeceksiniz :(

Gençlerin önünü açmak lazım.
Not: Gölge etmeyin başka ihsan istemeyiz..

Toplumsal klişeler:
Ağzı olan konuşuyor.
Not: Ama o da lazım :)

Ben bilmem beyim bilir.
Not: Ben bilmem, oktay bilir :)

Türk filmi klişeleri:
Biz ayrı dünyaların insanıyız.
Not: Kim Mars’tan kim Venüs’ten geliyordu?

Hiç yorum yok: